søndag 17. mai 2009

Min første award!



Denne søte award'en fikk jeg av Sølvi, og jeg vil gjerne gi den tilbake til henne! Hun lager masse nydelige kort og LOer, og er en super inspirasjonskilde! Gleder meg til neste treff!

Har også lyst til å gi den til kusinen min Tone! Hun har hele tre blogger, og jeg følger selvsagt med på alle tre. Velger å gi den til hagebloggen hennes, siden jeg er (nesten) like hagegal som henne. ;-) Men matbloggen og bloggen til Birk er også flotte!

Og så vil jeg gjerne gi den til Linn Hege! Koste meg masse på treffene hennes hos Scrappegleder, og syns det er trist at butikken ikke er mer. Men Linn Hege er uansett en super jente og en flott inspirasjonskilde! Ønsker deg lykke til med nytt hus, Linn Hege!

1 kommentar:

  1. hei - tusen takk hanne!!!
    Er midt i "Bloggtørke" - så kanskje denne gir meg en tupp bak???

    her er regnet et faktum langhelg er morsomme greier...har mer enn mer enn nok å ta meg til i hagen - i morra skal jeg til Roseeksperten.no og hente mine bestilte roser - gleder meg ikke no særlig...

    god helg!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en koselig kommentar!

Related Posts with Thumbnails