onsdag 29. april 2009

Du må dra i spaken!

Mitt bidrag i Skisse-o-mania 16 på Scrapping.no. Fikk andreplass i finalen, og det var gøy! Tusen takk for alle stemmene!


Var ikke helt fornøyd med balansen i LOen, så jeg limte på to røde hjerter med glitterlim på etter at jeg hadde sendt inn bilde av LOen. Sånn ble den:


Bildene er fra Tivoli i København. Petter og Lina kjører flykarusell, og har tydeligvis ikke fått med seg at de må dra i spaken for å få flyet opp i lufta. Vi ropte og ropte, og tilslutt hørte Petter oss! Ekstra stas da de endelig kom seg opp i lufta! :-)

4 kommentarer:

  1. Åååh! Jeg vil ta med sønnen min og kjøre fly og lifte denne!! Knallfin!

    SvarSlett
  2. Så stilig LO! Likte godt at du fikk med den morsomme historien rundt det med spaken. Herlige farger.

    SvarSlett
  3. Så morsom LO!! Stilig stasjet!
    Og det er jo disse små øyeblikkene fra feriene som er viktig å ta vare på, slik at man kan mimre senere ;)

    SvarSlett
  4. Kjempeflott LO! Likte flyene du har pyntet med kjempegodt! Mange flotte detaljer, og herlige bilder :D

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en koselig kommentar!

Related Posts with Thumbnails