søndag 22. mars 2009

Scrappetreff <3

Herlig! Nå har jeg kommet hjem etter to kreative, inspirerende og flotte dager på scrappetreff.

En gang i halvåret arrangerer to flotte damer scrappetreff her på Sunnmøre, og i år hadde de satt en grense på 70 damer. Med mange på venteliste, var jeg glad for å ha meldt meg på tidlig! :-)

Ekstra gøy var det å vinne skissekonkurransen! Her er bidraget mitt av Petter som var veldig glad i mamman sin da vi spiste middag på resturant etter å ha giftet oss i København i fjor. <3



Premien var masse flotte scrappesaker!


Totalt lagde jeg 4,5 LO (layout = albumside), så nå er bryllupsalbumet så og si ferdig! Hurra!

Her er bidraget mitt til den andre scrappekonkurransen de hadde på treffet: scraplift. :-)



Gleder meg til neste treff! :-)

3 kommentarer:

  1. Så flotte Loer du lager Hanne:)
    Har ikke visst at du blogget jeg, men nå skal jeg følge med her ja;)
    Takk for et strålende helg.
    Inger

    SvarSlett
  2. Hei på deg!

    Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min, det er alltid hyggelig=)
    Det er flott med treff, men jeg sliter litt med å være beskjeden så jeg er ikke flink til å gå rundt å prate, tror du satt på bordet bak meg?? Du vant velfortjent!!

    SvarSlett
  3. Disse bryllups-LOene er helt nydelige! Og så lyser det lykke av bildene!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en koselig kommentar!

Related Posts with Thumbnails